Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ !!!


- Αναβλήθηκε επ αόριστον η δίκη ενός μεγαλοεκδότη για φορολογικές εκκρεμότητες εκατομμυρίων ευρώ.

- Παραγράφηκε πρόστιμο πλέον των 300.000 ευρώ από τέως βουλευτή και μεγαλοδικηγόρο.

Και ο απλός πολίτης αν χρωστάει 200 ή 300 ευρώ στο "κράτος",  τον απειλούν συνεχώς με κατασχέσεις κλπ και στο τέλος τα πληρώνει διπλά και τριπλά.

Ο πατέρας του έθνους μας γιατί να μην τα πληρώσει; Και ο μεγαλοεκδότης γιατί γλυτώνει;

Ποιον να εμπιστευτείς σ΄αυτόν τον οίκο ανοχής (πολύ ευγενική η έκφραση) που μας κυβερνά εδώ και πολλές πολλές (πάρα πολλές) δεκαετίες;


2 σχόλια:

Unknown είπε...

Γιατί ζούμε στην χώρα των θαυμάτων . Τι να πουν 300.000 ψωροχιλιάδες του τέως βουλευτή και μεγαλοδικηγόρου και ο μεγαλοεκδότης χρωστάει κάτι εκατομμυριάκια σιγά το πράγμα. Σ ΄αυτόν τον οίκο ανοχής που λες ευγενικά συμβαίνουν διάφορα ωραία. το μόνο που μπορεί να σε σώσει εδώ είναι να ξέρεις από κομπίνες. Όσο μεγαλύτερη κομπίνα τόσο πιο ασφαλής είσαι. Ένα ολάκερο βαπόρι τίγκα στα ναρκωτικά βρήκε μόνο του λιμάνι αν αυτό δεν είναι θαύμα....συγχύστηκα πάλι και είμαι σε επικίνδυνη ηλικία. Καλή σου νύχτα.
Βιργινία.

ιχνηλάτης είπε...

Μη μου στενοχωριέσαι Βιργινία μου. Και είσαι και σε ...κρίσιμη ηλικία (πιο κρίσιμη από τη δική μου δεν φαντάζομαι!). Απόλαυσε τώρα μια σχετικά άγνωστη πλευρά της Ρόδου και άσε αυτό το μπορντέλο (για να χρησιμοποιήσω μια πιο λαϊκή έκφραση) το ελληνικό κράτος. Εκτός από ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ γραφιάς είμαι και ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ φωτογράφος. Με επιείκεια παρακαλώ, ό,τι φωτογραφίζεται στο blog (δεν είναι υποχρεωτικά τα καλύτερα μου).

Να σημειώσω ότι οι γυναίκες δεν παθαίνουν εύκολα καρδιά, αλλά όταν πάθουν είναι πιο βαριά η κατάσταση από αυτή των ανδρών.

Να ζητήσω επίσης (για δεύτερη φορά) ένα mail - ψεύτικο, προσωρινό, δεν ζητώ αληθή στοιχεία. Απλά έχω πολλά ερωτήματα για το pathfinder και αρκετά σχόλια για διάφορα άλλα που διαπίστωσα περιπλανώμενος σ' αυτόν τον ιστότοπο (δεν ξέρω αν το λέω σωστά). Στείλτο (αν θέλεις φυσικά) στο jnvakjn@gmail.com

Καλό βράδυ (μια και βλέπω ότι είσαι αρκετά νυκτόβια - περίπου είμαι και εγώ έτσι)